wtorek, 5 maja 2015

Sukienka ze wzorkiem

Ostatnio na rodzinną uroczystość zakupiłam sukienkę, a gdy tylko ją zobaczyłam, już wiedziałam, że zrobię do niej fajne paznokcie. :)
Niestety nie mam w domu zbyt wiele płytek do stempli, ale akurat za pomocą tych co mam udało mi się spełnić moją fantazję paznokciową ;)

Do tego posłużyła mi płytka Konad M97
A następnie lakiery:

- KIKO nr 389 (mięta idealna :) )
- biały lakier podkładowy Golden Rose
- czarny Essence do stempli
- złoty Essence
- pomarańczowy Marizia Be Chic



I jak ?

7 komentarzy:

  1. Ciekawe połączenie kolorów, a do tego wzór jest cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialnie wykonane zdobienie ;-) Do sukienki pasuje idealnie ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne! idealnie pasują do sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ;) i pasują idealnie do sukienki ;)

    OdpowiedzUsuń