czwartek, 9 kwietnia 2015

Nowe płytki

Kupiłam na allegro dwie płytki ze sklepu Blueberry Store.
Każda kosztowała dokładnie 8zł.


Póki co nie mam wielkiego doświadczenie w stemplowaniu, ale płytki wyglądają porządnie, są dobrze wyrzeźbione. Rozczarowała mnie jedynie wielkość kwiatków na płytce, są tak duże, że praktycznie nie da rady odbić jednego na jednym paznokciu, a co najwyżej jego fragment. Ja i tak nie mam małej płytki paznokciowej, ale tym dziewczynom, które mają małe paznokcie odradzam zakup.

Po pierwszej próbie z nową płytką wyszło tak:

To tylko próba. :-)

6 komentarzy:

  1. sówki super, ale te kwiatki to faktycznie giganty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przypuszczałam, że aż takie wielkie, zmieszczę chyba na palec...u stopy :-P

      Usuń
  2. Zawsze możesz spróbować z tą kwiatową płytką zrobić tak, że pół kwiatka na jednym paznokciu, pół na drugim - mani będzie spójne i będzie ładnie wyglądać ;-) Sowy genialne! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super pomysł, dzięki za podpowiedź :*

      Usuń