środa, 22 kwietnia 2015

...DIY...

Moja nieobecność paznokciowa spowodowana była pewnym zadaniem ;) Przez to opuściłam drugi tydzień stemplowego projektu... ale obiecuję na trzeci tydzień wyrobić się ;-)
A teraz dokładniej jeśli chcecie wiedzieć co zajmowało moje wieczory zapraszam na porcję zdjęć.

Jak nadać nowe życie dziecięcej sukieneczce ?



Za pomocą kilku sztuczek, kilku wizyt w pasmanterii, kilku filmików z youtub i porad z internetu da się przerobić prostą sukieneczkę w suknie bardziej balową:)

Od czego zaczęłam...

Od zmontowania tiulowej spódniczki na gumce i wszycia jej pod podszewkę.

Dzięki temu sukienka nabrała objętości i balowego wyglądu.

Później zabrałam się za ozdobny pasek, inspirowałam się tym filmikiem: https://www.youtube.com/watch?v=0rbJg97t5Wo

Doszyłam szlufki:

Dodam tylko, że nie potrafię szyć na maszynie, wiec wszystko robiłam ręcznie :)

I zmajstrowałam ozdobę (użyłam dwóch tasiemek srebrnej i białej)


Kolejny etap to powklejanie cekinów na koronkowy dół i wszycie koralików przy dekolcie


A z resztek tiulu zrobiłam mini spódniczkę :-) Moje weselne kieliszki



I jak Wam się podoba?

11 komentarzy:

  1. Świetnie! Ja mam dwie lewe ręce jeśli chodzi o szycie... Podziwiam Cię baaaardzo =D>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) nie zdarza mi się często szyć, ale muszę powiedzieć że nawet lubię takie przeróbki ;)

      Usuń
  2. Świetnie! Ja mam dwie lewe ręce jeśli chodzi o szycie... Podziwiam Cię baaaardzo =D>

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny efekt, myślałam że ją zabarwiłaś w herbacie, bo po zmianach wydaje się być beżowa, ale pewnie to światło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. światło :) akurat robione w porze zachodzącego słońca :) Kolor został bez zmian

      Usuń
  4. Podziwiam! Świetnie odnowiona sukienka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne ♥ Ja sobie nawet legginsów pocerować nie umiem xD

    OdpowiedzUsuń